среда, 10 января 2018 г.

Обміняний херсонський бойовик "ДНР" каже, що Україні його видали російські прикордонники

Колишній херсонський журналіст, бойовик та пропагандист "ДНР" Юрій Ковальчук, який нещодавно був засуждений до 5 років в'язниці, вийшов на волю завдяки обміну полоненими.

Про своє перебування під слідством в Україні він розповів одному з видань сепаратистів, передає Depo.Запоріжжя.

Найцікавішою у розповіді бойовика є історія про його затримання українськими силовиками. Ковальчук заявив, що через "особисті питання" мав відвідати рідну Херсонщину. Він нелегально перетнув український кордон та три тижні пробув у країні, після чого повернувся до Росії.

"І вже перебуваючи на російській стороні, я не став витрачатися, а безпосередньо, побачивши прикордонника (російського - Ред.), пішов до прикордонника. Я, взагалі, не став околицями йти, а пішов в село. Але, з якихось причин, бійці прикордонної застави, то чи дуже сильно поспішали додому зі зміни, хотіли скоріше позбутися мене... Або, може, я ризикну припустити товарно-грошові відносини у них з українськими прикордонниками. Може там "братська любов", професійне "відчуття ліктя". Почуття інших органів в інших місцях і все інше. Але факт, що вони мене віддали, всупереч всім моїм протестам, після того, як я їм переконливо пояснив, хто я, ким я є, і що мене чекає в Україні", - розповів Ковальчук.

Також він називає російських прикордонників "дияволами" та скаржиться на те, що вони віддали "укропам" його телефон з великою кількістю інформації (ноутбук він встиг при цьому знищити).

Зараз Ковальчук перебуває в Донецьку і планує там лишитися - "служити республіками".

Нагадаємо, херсонці пам'ятають Ковальчука як панка-наркомана на прізвисько "Шкілєт", а також журналіста. Як він став бойовиком - читайте у статті на Depo.Запоріжжя.

Також нагадаємо, що масштабний обмін полоненими між Україною та сепаратистами, під час якого був звільнений і Ковальчук, відбувся 27 грудня.

Комментариев нет :

Отправить комментарий

'