понедельник, 27 февраля 2017 г.

Блокада ОРДЛО: між поліцією й активістами виник конфлікт через блокування дороги




Начальник поліції Донецької області В’ячеслав Аброськін повідомляє, що 6 лютого біля міста Часів Яр Донеччини для розблокування дороги були задіяні сили поліції.

«Сьогодні близько 16 години поблизу міста Часів Яр невстановлені особи у балаклавах перекрили дорогу, заблокувавши проїзд автобусу з працівниками Курахівської ТЕС та іншому транспорту. Заблокували один зі шляхів, через який здійснюється життєзабезпечення регіону, рухаються аварійні служби», – написав Аброськін у Facebook.

«Поліцейські діяли у межах компетенції, незважаючи на образи та погрози, що вигукували блокувальники. Дорога була розблокована», – зазначив В’ячеслав Аброськін.

При цьому він заперечує звинувачення активістів щодо застосування поліцією сили.

«Одному із діячів, який найбільше скаржився та намагався вдарити мене по обличчю, бо, за його словами, в мене була зброя, я підставив праву щоку і показав, що насправді у мене немає зброї. Він моїм дозволом скористався. Потім я запропонував йому ліву щоку, але попередив, що втретє вже буде моя черга. Цей чоловік – мешканець Донецька. Думаю, що після цього нашого «спілкування» він заспокоїться», – зазначив начальник поліції Донеччини.



Комментариев нет :

Отправить комментарий

'