среда, 9 марта 2016 г.

«…Янголе мій! Стиха їй наспівай «Чорнобривці»» — стих Надежде Савченко из Донбасса

Известная украинская журналистка и писательница Ирэн Роздобудько опубликована на своей странице в Фейсбук стихотворение "Присвята Надії Савченко". По словам Ирэн Роздобудько, произведение пришло ей из оккупированного Донецка.  Авторство по понятным причинам писательница  не указала.

Предлагаем ознакомиться с этим трогательным стихотворением:
Янголе мій! Я звертаюсь до тебе з проханням -
Вдома залиш мене, сам же злітай до Надії,
Треба її від юрби боронити щомиті.
Більш, ніж мені, ти сьогодні їй конче потрібний.
Янголе мій! Обійми її крилами ніжно,
Тіло знесилене їй обігрій замість мене.
Може, уявить себе вона в рідній оселі,
Може, згадає, як мати її колисала...
Янголе мій! Стиха їй наспівай "Чорнобривці",
Аби змогла посміхнутись в самотню хвилину,
Аби згадала лелеку в високому небі,
Аби її нездійсненная мрія здійснилась.
Янголе мій! Надихни її вірою в неї,
Сумніву біль розведи, заспокой її душу,
Сили додай, щоб вона, наче Фенікс, постала,
Потім дбайливо її поверни в Україну.

Комментариев нет :

Отправить комментарий

'