четверг, 20 августа 2015 г.

Син нардепа з Рівненщини давав хабарі щоб потрапити до ЗСУ

Попри 2 групу інвалідності, старший син Юрія Луценка, таки потрапив до ЗСУ – через підкуп медкомісії. Був під Волновахою та Донецьким аеропортом. Повернувся цілий і не менше здоровий, ніж був. Про це розповів сам нардеп із Рівненщини в ефірі телеканалу zik.

- Син повернувся з війни, трохи підлікувався, зараз займається тим, чим займався до добровільного походу у Збройні Сили, – працює на своїй фірмі, а також два рази на місяць їде до своєї підшефної 55 бригади свого другого артдивізіону – допомагає хлопцям чим може. Історія була дуже простою. Ми прийшли з Іриною додому, син каже: «Тату, я йду в армію». Кажу: «Як? Ти ж…» Насправді, він інвалід другої групи. Він каже, я сто баксів показав на медкомісії, я здоровий, а ще сто – воєнкому, але потім він побачив прізвище і повернув. Так що ми зекономили. Ми з Ірою вирішили, що якщо скажемо «ні», це буде нечесно ні по відношенню до нас, ні по відношенню до нього. Ми сказали «так». Він відбув на полігоні, потім поїхав артилеристом, простим солдатом в артдивізіоні, бо в нього немає ніякої військової кафедри. Спочатку під Волновахою, а потім 45 днів під Донецьким аеропортом. А в мене якраз були вибори, а коли він стоїть на бойовій, телефони відключені. Звичайно, я одну добу сплю спокійно, а на другу, як усі батьки солдатів, сходив з розуму. Ну але Сашко відвоював, став навіть командиром гаубиці і повернувся назад у належний термін. Жодної охорони, жодного піару не було. Мало того, я до кінця його служби старався нічого не говорити, бо такий заручник був би незручний для держави, – розповів Юрій 

Сообщает vkuluarah.com.ua

Комментариев нет :

Отправить комментарий

'